Revalidatiecentra en revalidatieafdelingen gebruiken allemaal dezelfde vragenlijst om de ervaringen van individuele patiënten te peilen. Op deze manier kunnen de instellingen onderling goed vergelijken of patiënten tevreden zijn.
In de vragenlijst wordt gevraagd naar een algemeen rapportcijfer, en of je de revalidatie-instelling zou aanbevelen aan anderen. Ook wordt gevraagd of je tevreden bent met hoe er wordt omgegaan met jouw privacy tijdens de behandeling, bijvoorbeeld tijdens wassen of tijdens oefeningen.
Rapportcijfer patiënttevredenheid (volwassenen)
9,0
Spaarne Gasthuis
8,7
Landelijk gemiddelde
Volwassenen die patiënt zijn bij het Spaarne Gasthuis gaven de instelling in 2021 het cijfer 9,0. Dit rapportcijfer geeft een algemene indruk van de ervaringen van patiënten met de zorginstelling.
Bron: Transparantiekalender 2021
Rapportcijfer patiënttevredenheid (kinderen 0-12 jaar)
Deze gegevens zijn niet beschikbaar.
Rapportcijfer patiënttevredenheid (jeugd 13-17 jaar)
Deze gegevens zijn niet beschikbaar.
Percentage dat zou aanbevelen (volwassenen)
97,30%
Spaarne Gasthuis
91,00%
Landelijk gemiddelde
97,30% van de patiënten (volwassenen) zou het Spaarne Gasthuis in 2021 aanbevelen bij andere revalidatiepatiënten.
Bron: Transparantiekalender 2021
Percentage dat zou aanbevelen (kinderen)
Deze gegevens zijn niet beschikbaar.
Percentage dat zou aanbevelen (jeugd)
Deze gegevens zijn niet beschikbaar.
Rapportcijfer privacy
9,1
Spaarne Gasthuis
9,0
Landelijk gemiddelde
Patiënten (volwassenen) van het Spaarne Gasthuis gaven in 2021 een 9,1 op de vraag of er rekening werd gehouden met de privacy tijdens de verzorging en/of behandeling.
Bron: Transparantiekalender 2021
Rapportcijfer privacy (kinderen 0-12 jaar)
Deze gegevens zijn niet beschikbaar.
Rapportcijfer privacy (jeugd 13-17 jaar)
Deze gegevens zijn niet beschikbaar.