Revalidatiecentra en revalidatieafdelingen van ziekenhuizen vragen regelmatig aan hun patiënten om een rapportcijfer te geven voor het contact met de medewerkers.
Ze vragen daarbij specifiek naar twee punten: voel je je serieus genomen door de medewerkers? En leggen zij alles begrijpelijk uit?
Rapportcijfer serieus nemen door medewerkers (volwassenen)
9,0
Adelante
9,1
Landelijk gemiddelde
Patiënten (volwassenen) beoordeelden in 2022 het gevoel dat de medewerkers van Adelante hen serieus nemen met een 9,0.
Bron: Transparantiekalender 2022
Rapportcijfer serieus nemen door medewerkers (kinderen 0-12 jaar)
9,0
Adelante
9,1
Landelijk gemiddelde
Ouders van patiënten (kinderen 0-12 jaar) beoordeelden in 2022 het gevoel dat de medewerkers van Adelante de patiënt serieus nemen met een 9,0.
Bron: Transparantiekalender 2022
Rapportcijfer serieus nemen door medewerkers (jeugd 13-17 jaar)
8,1
Adelante
8,9
Landelijk gemiddelde
Patiënten (jeugd 13-17 jaar) beoordeelden in 2022 het gevoel dat de medewerkers van Adelante hen serieus nemen met een 8,1.
Bron: Transparantiekalender 2022
Rapportcijfer begrijpelijke uitleg door medewerkers (volwassenen)
9,0
Adelante
9,1
Landelijk gemiddelde
Patiënten (volwassenen) van Adelante geven de instelling in 2022 een 9,0 voor de begrijpelijkheid van de uitleg van de medewerkers.
Bron: Transparantiekalender 2022
Rapportcijfer begrijpelijke uitleg door medewerkers (kinderen 0-12 jaar)
8,8
Adelante
9,0
Landelijk gemiddelde
Ouders van patiënten (kinderen 0-12 jaar) van Adelante geven de instelling in 2022 een 8,8 voor de begrijpelijkheid van de uitleg van de medewerkers.
Bron: Transparantiekalender 2022
Rapportcijfer begrijpelijke uitleg door medewerkers (jeugd 13-17 jaar)
8,6
Adelante
8,8
Landelijk gemiddelde
Patiënten (jeugd 13-17 jaar) van Adelante geven de instelling in 2022 een 8,6 voor de begrijpelijkheid van de uitleg van de medewerkers.
Bron: Transparantiekalender 2022